فهرست 18 فن آوری برتر فرانت اند و استفاده از آنها در سال 2024

در حالی که از خیابان های هر مکانی عبور می کنید و به اطراف شهر خیره می شوید، چه چیزی نظر شما را جلب می کند؟ هر ایده؟ این طرح های جلوی مغازه ها، رستوران ها، مراکز خرید یا هر چیزی است که می تواند توجه را فقط با ظاهر جلب کند. این روشی است که علاوه بر سطح شهر، در صفحات و وب سایت های موجود در اینترنت نیز کار می کند.

هنگامی که در حال تحقیق در مورد یک موضوع خاص در اینترنت هستید، وب سایت هایی را دنبال می کنید که کاربر پسند، جذاب و آسان برای بازی کردن هستند. بنابراین، پشت این وب‌سایت‌های جذاب و آیتم های آن‌ها که می‌توانیم از طریق مرورگر وب با آن‌ها تعامل داشته باشیم، به عنوان Front-end Development شناخته می‌شوند. Front-end Development شامل ایجاد رابط های کاربری است تا کاربران بتوانند مستقیماً در یک برنامه وب با هم تعامل داشته باشند.

بخش چالش برانگیز در Front-end Development، ارتقاء مداوم و معرفی ابزارها و فناوری های آن است که باعث می شود توسعه دهنده هر بار که فناوری با نسخه های جدید عرضه می شود، آن ارتقاء دهد. در این مقاله، فهرستی از فناوری‌های برتر برای استفاده در سال 2024 را بررسی خواهیم کرد.

Front-End Development چیست؟

آیا تا به حال به روند وب سایت ها فکر کرده اید؟ دکمه هایی که کلیک می کنیم، اسلایدهای تصاویر، چرخ و فلک، نمادهای بارگیری، مسیریابی. اینها نمونه هایی از توسعه front-end هستند که چیزی جز تجسم آنچه کاربر می تواند در وب سایت ها ببیند نیست. نماهای Front-end شما را قادر می سازد تا با وب و اقدامات آن تعامل داشته باشید. برای ایجاد ظاهری جذاب، اکشن و طراحی با استفاده از سه بهترین فن‌آوری frontend توسعه می‌یابد و فناوری‌های اساسی عبارتند از:  HTML – Hypertext Markup Language، CSS – Cascading Style Sheet، JS – JavaScript.

فهرست فن آوری های برتر Frontend برای استفاده در سال 2024

فن آوری های فرانت اند هدف جذب هر نوع زیرساخت نرم افزاری را فراهم می کند. فناوری‌های بک‌اند ممکن است تعامل نرمی با داده‌ها ایجاد کنند، اما اگر نمای برنامه یا وب‌سایت کاربران را جذب نکند، اگر هیچ جذابیت بصری برای جذب آنها وجود نداشته باشد، به سختی به وب‌سایت‌هایی نگاه می‌کنند.

طبق تحقیقات، طی دهه آینده یعنی از سال 2019 تا 2029، رشد توسعه دهندگان فرانت اند از نظر تعداد بسیار زیاد خواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع، باید به فهرست فناوری‌های توسعه‌دهنده فرانت‌اند در جاوا و فهرست فناوری‌های فرانت‌اند در دات‌نت و همچنین فهرست فناوری‌های وب پیشانی متداول که می‌تواند به زندگی فرد در زمینه نرم‌افزار به موفقیت بیافزاید، توجه کرد. برخی از بهترین دوره های توسعه Front End را  می توانید در لینک پیوست مشاهده کنید. همچنین، در اینجا لیست فن آوری های جلویی را پیدا خواهید کرد که باید مراقب آن باشید، اینها بهترین فناوری های جلویی 2022 هستند. می توانید فناوری های مد روز را که با فناوری های جلویی مناسب بیشترین استفاده را می کنند، بیابید. فهرست فناوری‌های ظاهری گسترده سال 2024.

در اینجا لیستی از 18 فناوری برتر برای استفاده در سال 2024 آمده است:

HTML5 Boilerplate
React JS
Angular
Vue JS
Next JS
گتسبی جی اس
React Native
بال بال زدن
مونورپو
پیشانی های میکرو
سه JS
ریمیکس
Headless CMS
GraphQL
PWA
سیستم طراحی
NPM
Ionic

 

1. HTML5 Boilerplate

HTML5 Boilerplate به عنوان محبوب ترین قالب جلویی یا محبوب ترین فناوری های جلویی شناخته می شود. این به شما کمک می کند تا برنامه های کاربردی وب سریع، سازگار و قوی بسازید. HTML5 Boilerplate یک قالب حرفه ای جلویی با مجموعه ای از ویژگی های آماده HTML5 و عناصر آن ارائه می دهد.

می توان آن را از HTML5 Boilerplate دانلود کرد که شامل تمام اسناد، توضیحات و پوشه های آن است. همچنین، گزینه قابل تنظیم وجود دارد، بنابراین می توانید عناصر مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
HTML5 Boilerplate مجموعه عظیمی از اسناد را ارائه می دهد، این بهترین نوع کمک برای هر شخص فنی است که ممکن است به دنبال پیشنهاد یا پاسخ باشد. تقریباً همه چیز در پوشه doc گنجانده شده است، اگر می خواهید در مورد هر موضوع بدانید به فایل TOC.md مراجعه کنید.
قالب HTML5 Boilerplate دو نوع CSS را ارائه می دهد که عبارتند از: Noramlize.css و main.css.
CSS نرمال شده به مرورگرها کمک می کند تا عناصر را به روشی تشکیل دهنده ارائه دهند. در main.css که تمام کدهای سفارشی نوشته خواهد شد و باید سایت خود را با CSS فرمت کنید.

 

2. React JS

اگر با فناوری‌های وب مانند React.js تازه کار هستید، ممکن است به این فکر افتاده باشید که چرا React به عنوان فریمورک‌های فرانت اند محبوب شناخته می‌شود، چرا همه باید از آن استفاده کنند. شما در مکان درستی هستید تا تمام شک های خود را برطرف کنید.

React به عنوان یک کتابخانه قابل انعطاف شناخته شده است. هنگامی که مفاهیم react را درک کردید، می توانید از آن در انواع گسترده ای از پلتفرم های کاربردی برای ایجاد کیفیت عالی رابط های کاربری استفاده کنید. React به عنوان کتابخانه شناخته می شود و یک چارچوب نیست.
React یک تجربه توسعه دهنده عالی را ارائه می دهد. API های ReactJS به راحتی قابل درک هستند. React از HTML در جاوا اسکریپت استفاده می کند که به JSX معروف است. در اینجا می توانید با HTML و همچنین جاوا اسکریپت بازی کنید.
React از پشتیبانی فیسبوک برخوردار است، زیرا به طور گسترده در برنامه فیس بوک، وب سایت ها و در اینستاگرام استفاده می شود.
بیشترین مشارکت کنندگان در GitHub کارمندان فیس بوک هستند. همچنین React.org مجموعه‌ای از وبلاگ‌ها را ارائه می‌کند که توضیح مفصلی درباره هر موضوع از react JS ارائه می‌دهد.

 

3. Angular

Angular یک چارچوب جاوا اسکریپت منبع باز است که با TypeScript نوشته شده است. هدف اصلی Angular توسعه برنامه های کاربردی تک صفحه ای است زیرا این ویژگی به طور گسترده در سراسر جهان گسترش یافته است.
یکی دیگر از دلایل اصلی محبوبیت Angular، توسعه Front-end است. برای جلب توجه باید اپلیکیشن های تحت وب و موبایل را به شیوه ای بسیار جذاب داشته باشیم، این کار را می توان با استفاده از JS زاویه ای انجام داد. وب سایت های شرکتی مانند PayPal، Netflix، Google، Virgin America و بسیاری دیگر با استفاده از Angular ساخته می شوند.
Angular، Databinding، الگوی طراحی کنترلر MVC – Model View، تزریق وابستگی و پشتیبانی از پلتفرم متقابل را ارائه می‌کند.
همچنین یادگیری و پیاده سازی Angular بسیار آسان است. از آنجایی که این یک چارچوب منبع باز است، مقرون به صرفه بودن angular بدون هزینه است.
Angular JS عبارات رابط کاربری کاملاً اعلانی را ارائه می دهد، بنابراین، می تواند اجزای ساختار یافته و قابل درک را برای دستکاری فراهم کند.

4. Vue JS

اگر فکر می‌کنید جاوا اسکریپت به عنوان الفبای انگلیسی است، Vue JS به کتاب عباراتی تبدیل می‌شود که توسعه‌دهنده را قادر می‌سازد تا جملات مؤثری برای برقراری ارتباط بسازد.
Vue JS یک چارچوب متن باز است. از آنجایی که لایه اصلی Vue JS عمدتاً بر روی مشاهده بخشی از برنامه ها متمرکز است.
Vue JS مانند Angular و React JS است. ایده اصلی توسعه Vue JS دستیابی به بهترین نتایج با حداقل تلاش است، به طوری که کاربران بتوانند با چند خط کدنویسی کرده و بسازند.
بهترین بخش این است که Vue JS به یادگیری عمیق نیاز ندارد، بنابراین برای برنامه نویسان جدید بسیار سودمند است. با توجه به دیدگاه یادگیری، Vue JS فقط به دانش اولیه HTML، CSS و جاوا اسکریپت نیاز دارد که بر خلاف Angular و React است زیرا به دانش زبان های برنامه نویسی اضافی نیاز دارد.
توابع Vue JS به راحتی قابل دسترسی هستند و برنامه نویس به راحتی می تواند توابع را مطابق با نیاز خود نامگذاری کند.

 

5. Next JS

Next JS یک چارچوب انعطاف‌پذیر از React است که به شما بلوک‌های ساختمانی آماده برای ایجاد برنامه‌های کاربردی وب سریع‌تر می‌دهد.
Next JS پیکربندی ها و ابزارهای مورد نیاز برای React را مدیریت می کند و ساختار و بهینه سازی بیشتری را برای برنامه های شما فراهم می کند.
فرقی نمی کند که یک توسعه دهنده فردی یا یک بازیکن تیمی باشید، می توانید React و Next JS را برای ساخت برنامه های وب تعاملی بسیار مقیاس پذیر و پویا مدیریت کنید.
Next JS چارچوبی برای ساختار برنامه ارائه می دهد. جایی که یک توسعه دهنده فقط می تواند یک صفحه ایجاد کند و به کامپوننت موجود در هدر پیوند دهد، که از خطوط بزرگ کدنویسی جلوگیری می کند.

 

6. گتسبی جی اس

گتسبی به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا با استفاده از چارچوب مبتنی بر React و لایه داده نوآورانه، وب سایت های سریع، امن و قدرتمند بسازند که ادغام محتوا، API ها و سرویس های مختلف در یک برنامه وب را بسیار ساده می کند.
گتسبی یک چارچوب رایگان و منبع باز مبتنی بر React است که به توسعه دهندگان کمک می کند تا وب سایت ها و برنامه های سریع بسازند و همچنین اجازه می دهد تا با منابع داده مانند CMS، Markdown و غیره کار کنند.
گتسبی را می توان عمدتاً برای صفحات وبلاگ، وب سایت های تجارت الکترونیک یا هر سایت ثابتی که کمتر از 500 صفحه می گیرد، در جایی که هیچ انتظاری برای محتوای پویا وجود ندارد، استفاده کرد.
به دلیل مولد سایت استاتیک و مستندات عالی آن، توسعه دهندگان را جذب می کند.
همچنین، اگر دانش اولیه جاوا اسکریپت را دارید، گتسبی را می توان به راحتی برای یادگیری انتخاب کرد.

 

7. React Native

React native یک چارچوب نرم افزاری منبع باز است که توسط پلتفرم های متا ایجاد شده است.
هدف اصلی چارچوب React Native ساخت برنامه‌های کاربردی برای iOS، Android، Android TV، macOS، tvOS، وب، ویندوز و UWP با فعال کردن فریم‌ورک‌های فرانت‌اند محبوب React به همراه پلتفرم‌های بومی است.
React native رابطی روان و پاسخگو با زمان بارگذاری بسیار کمتری ارائه می دهد. همچنین، ساخت اپلیکیشن‌های بومی React ارزان‌تر و سریع‌تر است.
این به ما اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی بین پلتفرمی بسازیم.
آزادی بیشتری برای ادغام API های شخص ثالث و برنامه هایی که برای استفاده از تلفن همراه طراحی شده اند، می دهد.

8. Flutter

Flutter یک کیت توسعه رابط کاربری منبع باز است که توسط گوگل توسعه داده شده است.
این عمدتا برای توسعه برنامه های کاربردی متقابل پلتفرم برای iOS، macOS، Linux، Android، Google Fuchsia، Windows و برای فرم های وب با پایه کد واحد استفاده می شود.
این برنامه توسعه دهنده را قادر می سازد تا توسعه نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه متقاطع را ایجاد کند.
Flutter با کتابخانه ای بزرگ گسترش می یابد که ساخت برنامه های کاربردی را بدون نوشتن تعداد زیادی کد ممکن می سازد. همچنین، چندین پلتفرم وجود دارند که از Flutter برای ساختن برنامه بدون نوشتن کد استفاده می کنند.
ارزش‌های اصلی کسب‌وکار که فلاتر می‌تواند تضمین کند، آزمایش و اشکال‌زدایی آسان، سرعت توسعه ساده، انعطاف‌پذیری برای به اشتراک گذاشتن کد بین اندروید و iOS است و همچنین پلتفرم متقابل است.

 

9. Monorepo

Monorepo به عنوان کنترل کننده نسخه مخزن کد شناخته می شود که چندین پروژه را نگه می دارد. در حالی که این پروژه ها ممکن است مرتبط باشند یا می توانند به طور مستقل در تیم های خود اجرا شوند.
این قابلیت دید کد را افزایش می دهد، جایی که عضو یک تیم کاملاً متفاوت می تواند مشکل شما را بررسی کرده و آن را حل کند. همچنین وابستگی کمتری ایجاد می کند.
این یکپارچگی را فراهم می کند، زیرا یک پایه کد واحد را فراهم می کند، بنابراین می توان استاندارد کدنویسی و کیفیت کدنویسی را مدیریت کرد.
خط لوله یکپارچه CI/CD را می توان برای هر استقرار پروژه مدیریت کرد
Monorepo در سه دهه گذشته وجود داشته است، بسیاری از پروژه های منبع باز از Monorepo در برنامه های خود استفاده می کنند.

 

10. فرانت اند های میکرو

Micro frontend الگوهای جدید فرانت‌اندهای برنامه‌های وب هستند که در آن ترکیبی از فناوری‌های مختلف است که توسط تیم‌های مختلف برنامه‌های مستقل ساخته شده‌اند.
مفیدترین چارچوبی که می توان با Micro Frontends استفاده کرد Bit Framework است. این محصول یک راه حل آماده برای ساخت هر برنامه کاربردی Micro Frontend می دهد.
فرانت‌های میکرو ترکیب‌های سمت سرور هستند، که در آن‌ها، پیش از انتشار در مرورگر، چندین فروند میکرو مختلف در سطح سرور ساخته می‌شوند.
زمانی که ما با ده ها تیم توسعه بر روی پروژه های حوزه تجاری بزرگتر کار می کنیم، فرانت اندهای میکرو بسیار مفید هستند. بنابراین، پیچیدگی را با تقسیم کار به زیر دامنه های متعدد کاهش می دهد و می توان هر زیر دامنه را به طور مستقل مستقر کرد.
برای نتیجه‌گیری، فرانت‌اندهای میکرو همه چیز در مورد تقسیم وظایف بزرگ و وابستگی‌ها به قطعات کوچک‌تر و قابل مدیریت است.

 

11. Three JS

Three JS یک کتابخانه جاوا اسکریپت با ویژگی مرورگر متقابل است. و این یک رابط برنامه نویسی کاربردی است که برای ایجاد و نمایش گرافیک های کامپیوتری متحرک سه بعدی در مرورگر با استفاده از WebGL استفاده می شود.
سه JS می‌توانند بازی‌های مجهز به GPU و سایر برنامه‌های گرافیکی را مستقیماً در مرورگر اجرا کنند. مزیت اصلی Three JS این است که کتابخانه داخلی و APIهای بیشتری برای ترسیم انیمیشن های سه بعدی در مرورگر ارائه می دهد.
همچنین، Three JS سیزدهمین رده محبوب ترین فریم ورک در ایالات متحده است.
انتزاع سه JS، کمک می کند تا توسعه WebGL سازنده تر و پیاده سازی آن آسان تر شود.
اگر سه JS را می شناسید، کد پیچیده WebGL را درک می کنید، به این معنی که شما فقط باید بتوانید کد WebGL شخصی را بخوانید و باید بتوانید آنچه را که می خوانید درک کنید.

 

12. ریمیکس

Remix به عنوان یک چارچوب وب تمام پشته شناخته می‌شود، که به شما امکان می‌دهد عمدتاً بر روی بخش رابط کاربری برنامه‌ها تمرکز کنید تا تحویل استاندارد و سریع با تجربه کاربر انعطاف‌پذیر را ارائه دهید. همچنین، می‌توانید دوره‌های مربوطه را در اینجا بیابید – بهترین دوره‌های توسعه‌دهنده Full-Stack در سال 2023 .
Remix با استفاده از سیستم های توزیع شده و ویژگی های مرورگر بومی به جای ساخت های ایستا، بارگذاری سریع صفحه و همچنین انتقال فوری در صفحات مرورگر را فراهم می کند.
این بر روی Web Fetch API ساخته شده است و می تواند در هر جایی اجرا شود.
Remix به شما امکان می دهد سلسله مراتب رابطه ای مسیرها را ایجاد کنید، که در آن هر مسیر یک فایل جداگانه است که می تواند تعیین کند که سلسله مراتب فرزند آن کجا باید نمایش داده شود.
Remix می تواند به عنوان تنها سرور شما با تعامل مستقیم با پایگاه داده و سایر خدمات با API های جاوا اسکریپت سمت سرور مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، به‌عنوان یک Backend با هر یک از فن‌آوری‌های frontend کاملاً کار می‌کند.

 

13. Headless CMS

Headless CMS یا Headless Content Management System یک سیستم مدیریت محتوا است که در درجه اول به عنوان یک مخزن مدیریت محتوا عمل می کند.
در Headless CMS، بدنه یا باطن از لایه ارائه جدا یا جدا می شود. این بدان معناست که Headless CMS به شما امکان می دهد تمام محتوا را در یک مکان مدیریت کنید.
Contentstack یک CMS بدون سر است که API های RESTful را ارائه می دهد. از ویژگی های آن می توان به مدیریت دارایی، پیش نمایش محتوای مدیریت گردش کار و نسخه سازی اشاره کرد.
Headless CMS به عنوان یک پلتفرم باطن عمل می کند که محتوای دیجیتال را مدیریت می کند. همانطور که از قسمت جلویی جدا شده است، کنترل بیشتری بر روی مکان و نحوه تحویل محتویات آنها به کاربران می دهد.
اگر پروژه شما با محدودیت‌های جلویی یک CMS معمولی محدود شده باشد، CMS بدون سر گزینه خوبی برای انتخاب است.

14. GraphQL

GraphQL در سال 2012 قبل از انتشار واقعی آن در سال 2015 توسط فیس بوک توسعه داده شد. GraphQL به عنوان یک زبان دستکاری منبع باز برای APIها و یک برنامه زمان اجرا برای تکمیل داده های موجود شناخته شده است.
GraphQL نه فن‌آوری front-end و نه backend است، بلکه به عنوان یک زبان بین دو لایه یا برای تبادل اطلاعات عمل می‌کند.
GraphQL درخواست را دریافت می کند و فقط داده های درخواستی را در قالب JSON که شامل کلید و مقادیر است، پس می فرستد.
GraphQL یک فناوری عالی است اگر می‌خواهید در یک رویکرد اعلامی کار کنید، زیرا شما را قادر می‌سازد فقط اطلاعات مورد نیاز را انتخاب کنید.

 

15. PWA

PWA – مخفف Progressive Web Apps است. این یک نوع نرم افزار کاربردی است که از طریق وب ارائه می شود که با استفاده از فناوری های رایج وب مانند HTML، CSS، JavaScript و Web-Assembly ساخته شده است.
PWA از الگوهای طراحی و فناوری های پیشرفته برای ارائه تجربه سریع و قابل اعتماد به کاربران در برنامه های دسکتاپ و موبایل استفاده می کند.
PWA می تواند بر روی هر پلتفرمی بدون در نظر گرفتن سیستم عامل کار کند.
برخی از نمونه‌های چشمگیر برنامه‌های وب پیشرو عبارتند از: Starbucks، BMW، Flipboard، Pinterest و بسیاری دیگر که PWA را ساخته‌اند و افزایش قابل توجهی در مدیریت کاربر دریافت کرده‌اند.
یک برنامه وب در صورتی که معیارهای نصب را برآورده کند، به عنوان PWA در نظر گرفته می شود و می تواند مانند یک صفحه اصلی به صورت آفلاین مورد استفاده قرار گیرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه دوره توسعه وب  اینجا کلیک کنید.

 

16. سیستم طراحی

سیستم های طراحی به عنوان مجموعه کاملی از استانداردها شناخته می شوند که برای مدیریت طراحی در مقیاس با استفاده از اجزای قابل استفاده مجدد در نظر گرفته شده است.
طراحی سیستم‌های طراحی دکمه‌ها را تعریف می‌کند، عناصر متنی که مطمئناً در طول عمر طراحی مورد استفاده مجدد قرار می‌گیرند.
قبل از شروع سیستم‌های طراحی، الگوی موجود را بررسی کنید، زبان طراحی خود را تعریف کنید، یک کتابخانه الگو بسازید، همچنین دستورالعمل‌هایی را در مورد چگونگی و زمان استفاده از عناصر طراحی مستند کنید.
سیستم طراحی عمدتاً از سه ستون تشکیل شده است، یعنی کتابخانه UI یا Pattern و راهنمای سبک.

 

17. NPM

NPM مخفف Node Package Manager است. این یک مدیر برای زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت است که توسط NPM Inc نگهداری می شود. NPM مدیر بسته پیش فرض است و یک محیط زمان اجرا برای NODE JS فراهم می کند.
NPM ماژول ها را در یک مکان دانلود و ذخیره می کند تا NODE بتواند آنها را پیدا کرده و استفاده کند و تضادهای وابستگی را مدیریت کند.
NPM عمدتا برای نصب، انتشار، کشف و توسعه برنامه های NODE استفاده می شود.
همچنین برای انتشار و نصب بسته ها در رجیستری عمومی یا رجیستری NPM خصوصی، باید Node JS را نصب کرده باشید.
با دیگر فریمورک‌ها یا کتابخانه‌های JS مانند React، Angular بر روی جاوا اسکریپت ساخته می‌شود که به Node JS و NPM – Package Manager نیاز دارد تا اطلاعاتی را در اختیار برنامه‌های Native قرار دهد که این بسته‌ها برای اجرای برنامه‌ها مورد نیاز هستند.

18. Ionic

Ionic یک کیت توسعه نرم افزار متن باز کامل برای توسعه برنامه های کاربردی موبایل هیبریدی است که در سال 2013 معرفی شد.
برنامه‌های Ionic از بلوک‌های ساختمانی سطح بالا به نام کامپوننت ساخته شده‌اند که ویژگی‌هایی را برای ساختن و ساختن رابط کاربری سریع‌تر برای برنامه‌های شما فراهم می‌کنند. همچنین، تعدادی مؤلفه از جمله ویژگی‌های کارت‌ها، فهرست‌ها و برگه‌ها را اضافه می‌کند.
توسعه یک اپلیکیشن موبایل با استفاده از Ionic مانند یک کیک است، توسعه اپلیکیشن های موبایل و وب آسان است. ما می‌توانیم اپلیکیشن‌های iOS، اپلیکیشن‌های اندروید و همچنین اپلیکیشن‌ها را با همان کد بسازیم.
شرکت هایی مانند خطوط هوایی Southwest، خدمات بهداشت ملی، هلیکوپتر ایرباس، بابکت و بسیاری دیگر از فریم ورک یونی برای ساخت برنامه های خود استفاده می کنند.
همچنین، اپلیکیشن های موبایلی مانند Netflix، Hulu، iTunes، Amazon Prime Video و بسیاری دیگر با استفاده از چارچوب یونی ساخته شده اند.

عواملی که باید هنگام انتخاب پشته فناوری توسعه Front End مناسب در نظر گرفت

هر فریم ورک فرانت اند برتر نقاط ضعف و قوت خود را دارد. سازمان‌های مختلف، مدیران مختلف و صاحبان محصولات نظر خود را در مورد هر یک از فناوری‌های فرانت‌اند دارند. همچنین می‌توانید  برای بهترین دوره‌های فن‌آوری فرانت‌اند با ضمانت قرار دادن، به دوره آموزشی KnowledgeHut Best Frontend مراجعه کنید.

 

اگرچه هر فناوری اهداف خاص خود را دارد. این عمدتا بر روی موارد زیر تمرکز دارد:

ایجاد کد قابل نگهداری که به راحتی قابل درک، آزمایش، اشکال زدایی و استقرار باشد.
استفاده مجدد از اجزای موجود برنامه های کاربردی رابط کاربری پیچیده.
ایده ای در مورد فناوری بک اند داشته باشید که از آن استفاده خواهید کرد زیرا بدون اطلاع از فناوری بک اند، نمی توانیم پروژه های فن آوری جلویی را ادامه دهیم.
از اندازه و پیچیدگی پروژه اطمینان حاصل کنید.
روی چند عامل به طور همزمان تمرکز کنید.
فناوری ها و وابستگی متقابل آن را درک کنید.
تحقیق کنید و به گروه های اجتماعی بپیوندید که اطلاعات را با توجه به فناوری ها به اشتراک می گذارند.
آیا فناوری به پروژه های آینده شما امتیاز اضافه می کند، نیازهای پروژه شما چیست؟ آیا آن فناوری در آینده مقیاس پذیری را فراهم می کند؟

 

نتیجه
همیشه یک فناوری جدید وجود خواهد داشت که هر ماه یا سال با ارتقاء یا نسخه های جدید منتشر می شود. با در نظر گرفتن همه این عوامل، همیشه خوب است که با فناوری هایی شروع کنیم که در حال حاضر محبوب هستند و در آن لحظه به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا آنها پیشنهادات گسترده ای را ارائه می دهند. هنگامی که هر فناوری را انتخاب کردید، به الزامات فکر کنید و فناوری های موجود در بازار را تجزیه و تحلیل کنید و یادداشت کنید که چگونه این فناوری ها می توانند به شما در رشد شما کمک کنند. از اینکه تا انتهای این مقاله با وارش وب همراه بوده اید بسیار خوشحالیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *